Thursday, October 21, 2010

Plan Masa Depan


Sedar x sedar sekarang aku dah sem 4 dah ni lak aku tengah final exam lagi 2 minggu lagi akudah mula habis sem 4 .....so ,, aku dah nak kena mula praktikal ... sebenar nyer aku dah xsabar nak masuk keja maklumlh dah lama aku tinggal alam pekerjaan



baru2 ni aku ade pergi hospital ...sbb kaki kanan aku ade masalah ..
kaki kanan di bahagian lutut aku tu ade masalah



kata doktor ,, tisu otot aku terkonya sbb 2 aku xleh nak lasak
n aku kena jalankan operation supaya kaki aku 2 baik ...


aku dah mula risau ...aku dah lah takut cikit pasal bedah2 ni
kata doktor lagi ,, aku kena ambik masa 6bulan untuk aku baik sepenuh nyer jika aku dah buatoperation ni ...6 bulan masa yang amat panjang lagi lah buat aku risau ....sbb aku baru saja nakmula praktikal...xkan aku nak kena tangguh aku nyer pengajiaan ..


mungkin aku nampak biasa happy aje kan ...tp dalam hati aku yang kecil nih mempunyai 1perasaan yang amat gelisah sehinggakan aku sendiri pun xtau nak ucap dgn kata2
ape yang aku mampu hnya menadah ke2 belah tapak tangan aku dan memohon doa aje ...


selang beberapa hari aku pgi hospital lagi sekali pada hari khamis 21/10/2010
aku berjumpa dgn doktor dan aku berbincang tentang tarikh operation ..



aku bercadang selepas selepas aku tamat pratikal aku akan jalan kan operation tesebut ...
lepas ni aku akan jalan bertongkat lah selama 6 bulan ....


aku harap selepas aku sembuh aku dapat mencapai cita dan impian aku setelah tamat pengajian ku ...aku akan mencari kerja dan membeli sebuah rumah dan juga aku akanmengambil wanita yang aku sayang dan selalu berada d sampingku untuk menjadi isteri aku yang sah (cpm zie)
amin amin amin agar usaha ku akn mendapat kecapaian kelak...






sekian dari ...... A.K

2 comments: