Saturday, September 25, 2010

Raya besama keluarga || syoknya RAYA ||




bersama-sama keluarga tersayang di pagi raya



gambar bersama-sama keluarga di kampung PERLIS
lepas aje solat jumaam aku terus balik kampung



hari raya kedua aku ada himpunan dengan saudara mara aku
gambar ni semua anak menantu atok aku yang bernama
SYER HUSSAIN AL-EDRUS
seumur hidup aku selama 24thn nih ...malam nih lah aku 1ft tengak pic atok sebelum ni sekali pun aku tak penah kenal atok aku rupa macm mana
kira betuah gak aku g malm 2.....


ini kesemua keturunan SYER HUSSAIN AL-EDRUS daripada anak sampai ke cicit semua ade
tapi ni x semua yang hadir lagi nih ...kalau semua datang lagi meriah majlis malam 2
bagus jugak majlis himpunan ni dibuat aku pun bukan nyer semua aku kenal...ada yang saudara jauh-jauh pun datang aku baru kenal malam 2



CADANGAN : Harap2 majlis boleh dibuat tiap2 tahun kan beast bila dah selalu jumpa lama-lama boleh mengeratkan lagi silaturahim...

aku pun xtau nak cita ape dah so korang layan lah pic yang ade ni


sekian.... A.K
















No comments:

Post a Comment